ماژول های تشخیص چهره و دوربین مدار بسته حرارتی جدید هایک ویژن

دوربین مدار بسته / نمایندگی هایک ویژن / مقالات دوربین مدار بسته

ماژول های تشخیص چهره و دوربین مدار بسته حرارتی جدید هایک ویژن

۱,۲۸۰ بازديد
 

دوربین مدار بسته حرارتی هایک ویژن توانست جایزه ESX 2018 را به خود اختصاص دهد ، دوربین حرارتی تحت شبکه هایک ویژن یک دوربین مخصوص پوشش فضای حفاظت پیرامونی با امکان آنالیز هوشمند تصویر می باشد ، رزولوشن دوربین ۱۶۰ در ۱۲۰ می باشد علاوه بر دوربین حرارتی، یک دوربین دو مگا پیکسل با سنسور cmos و قابلیت DarkFighter نیز در کنار این دوربین حرارتی تعبیه شده است.

موسسه نوآوری ESX با انتخاب فناوری های تاثیر گذار و پیشگامانه در حوزه ایمنی و صنعت امنیت هر ساله محصولاتی را به عنوان محصول برتر معرفی می کند که امسال دوربین حرارتی هایک ویژن توانست این جایزه را به خود اختصاص دهد. دوربین مدار بسته DS-2TD2616-7/10 هایک ویژن معمولا برای حفاظت پیرامونی استفاده می شود و آنالیز هوشمند و رزولوشن این دوربین از ویژگی های این دوربین برنده است. دوربین حرارتی هایک ویژن با دو نوع لنز ۷ یا ۱۰ میلیمتر توسط هایک ویژن ارائه شده است.

همانگونه که گفته شد، علاوه بر دوربین مداربسته حرارتی یک دوربین دو مگا پیکسل نیز با سنسور CMOS  و تکنولوژی DarkFighter برای پوشش بهتر در کنار این دوربین حرارتی تعبیه شده است که از این دوربین یک برنده ساخته است. بنا به نظر هایک ویژن ، این دوربین در نور ۰٫۰۰۲ لوکس، تصویر رنگی ارائه می دهد، برخی از ویژگی های این دوربین عبارتند از فیلتر کردن آلارم های اشتباه ، قیمت مقرون به صرفه، امکان تشخیص نفوذ ، حفاظت پیرامونی مناسب و مواردی از این دست می باشند.

تکنولوژی به کار رفته در این دوربین به صورت تلفیقی از دو نوع سیاه و سفید دوربین حرارتی و تصویر رنگی دوربین IP می باشد ، نمایش چند تصویر با یکدیگر، تغییر تصاویر و سهولت استفاده از دوربین از دیگر مزایای این دوربین حرارتی هایک ویژن به حساب می آید.

جفری او به عنوان مدیر عامل هایک ویژن ایالات متحده و کانادا  گفت : بررسی و انتخاب شدن ما توسط تیم داوران ESX  از افتخارات ما به حساب می آید، ما افتخار می کنیم که این دوربین ترکیبی را برای مشتریان خود ارائه کرده ایم تا نیاز های آنها را به بهترین نحو پاسخگو باشیم. در واقع این دوربین هایک ویژن یک راه حل مناسب برای مقابله با جرم و جنایت و تروریسم و همچنین حفاظت از مردم در جوامع به حساب می آید.

ماژول های تشخیص چهره جدید هایک ویژن بر پایه هوش مصنوعی

 

هایک ویژن به عنوان یکی از رهبران صنعت دوربین مدار بسته با معرفی ماژول  های جدید تشخیص چهره خود توانست بار دیگر مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد. این ماژول ها با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی می تواند چهره افراد را شناسایی کرده و سپس اجازه تردد آنها به قسمت های مختلف ساختمان یا شبیه به آن را بدهد.

سه ماژول جدید هایک ویژن چهره افراد را با استفاده از AI شناسایی و تشخیص می دهد و کاربران می توانند با کمک آنها سناریو های متعددی را اجرا کنند ، این ماژول ها عبارتند از :

  • ماژول تشخیص چهره دیواری هایک ویژن مدل DS-K1T604MF و DS-K1T606MF
  • ماژول پایه و تشخیص چهره دیواری هایک ویژن مدل DS-K1T605MF
  • ماژول تشخیص چهره ترکیبی برای استفاده در تجهیزات کنترل تردد مدل DS-K5603-Z

تمامی ماژول های جدید هایک ویژن به سادگی نصب و راه اندازی می شوند از ماژول دیواری برای نصب در قسمت درب ورودی ساختمان های مختلف استفاده می شود . ماژول پایه و دیواری برای نصب در حالت عمودی ( روی ستون یا روی میز و مواردی شبیه به آن ) طراحی شده است. از ماژول متحرک نیز برای نصب در موقعیت هایی که افراد مختلف در جهت های مختلفی از جلوی ماژول عبور می کنند استفاده می شود.

بیشتر بخوانید : خدمات  نصب دوربین مداربسته

سیستم ضبط هایک ویژن شامل NVR هوشمند این شرکت امکان ضبط تصویر و تعریف سناریو های مختلف را با استفاده از این ماژول های تشخیص چهره برای مشتریان فراهم می کند. ماژول های تشخیص چهره هایک ویژن به صورت ۱:۱ یا ۱:N ارائه شده است یعنی از طریق راه های متعددی می توان این ماژول را به محصولات تصویر برداری هایک ویژن اضافه نمود.

تشخیص چهره فوری با دقت بالا

تشخیص چهره افراد توسط این ماژول های جدید هایک ویژن با دقت بالای 99% و در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود . کاربر اتاق کنترل می تواند به سادگی هر تصویر چهره ای را تشخیص داده یا در زمانی کمتر از نیم ثانیه با تطبیق خودکار سیستم ، فرد مورد نظر را شناسایی نماید. در موقعیت های شلوغ هر ماژول هایک ویزن توان شناسایی 40 نفر در دقیقه را به مشتریان ارائه می دهد.

مطالعه بیشتر:  تی وی تی

از ماژول های تشخیص چهره هایک ویژن می توان به منظور پوشش بسیاری از نیاز های حفاظتی استفاده کرد. انتخاب چندین حالت برای تایید دسترسی شامل تشخیص توسط چهره فرد ، کشیدن کارت ، مقایسه تصویر و حالت های سفارشی دیگر که هر کدام با توجه به نیاز مشتریان می تواند توسط اپراتور انتخاب شود. از این ویژگی کاربردی هایک ویژن می توان در ساختمان های مسکونی و تجاری ، ادارات دولتی ، کسب و کارهای کوچک یا بزرگ ، کارخانجات و مواردی مانند این استفاده نمود.

  1. دوربین مداربسته
  2. قیمت دوربین مداربسته
  3. دوربین مدار بسته
  4. خرید دوربین مداربسته
  5. خرید دوربین مدار بسته
  6. فروش دوربین مداربسته
  7. دوربین مداربسته هایک ویژن
  8. دوربین هایک ویژن
  9. دوربین مداربسته
  10. قیمت دوربین مداربسته
  11. دوربین مدار بسته

 

روش تشخیص آپاندیس با سی تی اسکن، اولتراساند و ایکس ری

التهاب آپاندیس

ویژگی های بالینی

  • آپاندیسیت حاد یکی از امراض شایع در دو سه دهه اخیر است.
  • علت شناسی (اتیولوژی) این بیماری مربوط به انسداد راست روده همراه با هایپرپلازی لنفوئید یا فوکولیت است.
  • به طور معمول این بیماری با درد RIF، حالت تهوع، استفراغ، تب و التهاباتی همانند افزایش WBC و CRP همراه می باشد.
  • با این حال ممکن است یک سوم افراد علائمی غیر عادی را نشان دهند.
  • عوارض این بیماری شامل سوراخ شدن موضعی، تشکیل آبسه و پریتونیت عمومی می باشد. این بیماری به ندرت با تجمع غیر طبیعی مخاط تحریک می شود و یک موکوسل آپاندیس ایجاد می کند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.