نمونه های مشهور طراحی سایت با ووردپرس

دوربین مدار بسته / نمایندگی هایک ویژن / مقالات دوربین مدار بسته

نمونه های مشهور طراحی سایت با ووردپرس

۱,۴۹۰ بازديد

امروز شما می توانید به راحتی با CMS های مختلف مانند ورد پرس یک سایت عالی برای شخص خودتان یا شرکتتان داشته باشید . برخی اصرار می کنند که امنیت چنین سایت هایی مناسب نیست اما این یک فرض کامل اشتباه هست و برای شرکت های کوچک و متوسط که نزدیک به 90 درصد شرکت های دنیا را شامل می شود چنین سیستم هایی کاملا کارایی دارد. 

به دنبال برخی از نمونه های عالی وب سایت وردپرس برای الهام گرفتن هستید؟ وردپرس توسط بسیاری از طراحان برجسته جهان استفاده شده است که از وب سایت های بسیار جذاب استفاده می کنند. در این مقاله، ما برخی از نمونه های فوق العاده وب سایت وردپرس را که باید برای الهام گرفتن آن ها را بررسی کنید، به اشتراک می گذارید.   
هتل
 

بنیاد اوباما

وب سایت سازمان غیر انتفاعی پرزیدنت اوباما، یک طراحی مدرن منحصر به فرد را در اختیار شما قرار می دهد که چشم انداز و مأموریت این بنیاد را تشویق می کند. از فونت های بزرگ، Maintree برای پاراگراف ها و Gotham SSM برای عنوان استفاده می کند.این یک منوی ناوبری فروپاشیده در سمت چپ است که در زمانی که یک کاربر روی آن موس را می کند، پرواز می کند. به غیر از تایپوگرافی و طراحی ساده ، وب سایت از چندرسانه ای، اشتراک اجتماعی و قالب های صفحه برای تجربه کاربری استفاده می کند.
obama

 

انگری برد

وب سایت رسمی برای این بازی مشهور . این یک طراحی ساده با استفاده از گرافیک بصری سرگرم‌کننده است.عنوان پس‌زمینه اصلی هر صفحه است . این کار به خوبی در حفظ روح و ثبات به عنوان خود بازی خوب عمل می‌کند.

طراحی سایت رستوران

angrybirds

99یو

99یو یک وبلاگ فرهنگی و طراحی محبوب برای خلاقیت است. صفحه اصلی آن دارای سبک مجله است، با منوی ناوبری چسبنده در بالا و تصاویر برجسته ای که در یک طرح شبکه زیبا سنگ تراشی نمایش داده شده است.

99u

 طراحی سایت کلینیک


Creative Ad Award

جایزه اسکار بهترین تبلیغات از سراسر جهان است . صفحه اصلی آن یک تصویر پس‌زمینه تمام صفحه را در بالای آن قرار می‌دهد که با دسته‌بندی , جعبه جستجو و یک شبکه از پست‌های اخیر دنبال می‌شود.

creativeadsawards

The Next Web

مجله آنلاین پیشرو در موضوعاتی مانند فناوری، علم، اینترنت و غیره است. صفحه اصلی آن دارای یک طرح مجله باداستان های برجسته در بالا و به دنبال آخرین مقالات، پست های اخیر توسط دسته و بخش های سفارشی مانند معاملات است.

thenextweb

 

Studio OUAM

یک آژانس خلاق فرانسه است که متخصص در ایجاد هویت بصری و ایجاد نام تجاری است. صفحه اصلی آن ویژگی های تایپوگرافی زیبا، انیمیشن حساس مکان نما، اثرات اختلاف منظر زیبا و انیمیشن در حال حرکت است.

studioouam

 

Analytica Projects

یکی از رهبران کنترل کیفیت مواد غذایی است. وب سایت آنها یک انیمیشن بسیار تعاملی را نشان می دهد که چندین بخش از فرآیند تضمین کیفیت را به عنوان یک کاربر پیمایش می کند.

analyticsprojects

Animal Logic

یکی از بزرگ‌ترین استودیو های دیجیتال جهان است . صفحه اصلی آن‌ها یک اسلایدر ویدئویی زیبا بر روی بالا است ، و کار خود را در فیلم‌های هالیوود بالا به نمایش می‌گذارد.این اسلایدر به دنبال بخش‌های مختلفی است که هر کدام با انیمیشن‌های CSS زیبا نمایش داده می‌شوند.

animallogic

 

Grette

Grette یک شرکت حقوقی قانونی در زمینه تجارت است. وب سایت آنها دارای یک طراحی مینیمالیستی، منوهای ناوبری سقوط، پروفایل کارکنان و صفحات تخصص است.

grette

 

 

10×17

10×17 یک پروژه از سوی 26 هنرمند است که به طور تصویری آلبوم‌های مورد علاقه خود در سال 2017را تفسیر و شمارش معکوس می‌کنند . این وب سایت با آثار هنری و نوارهای صوتی تصویری که آن‌ها انتخاب کرده‌اند ، کار می‌کند . طراحی کلی به شدت رنگین ، جذاب و تعاملی است .

10-17

 

American Scraps

American Scraps آثار باستانی تاریخ آمریکا را به کمدی‌ها تبدیل می کند.

americanscraps

 

 99% Invisible

99٪ نامرئی یکی از محبوب ترین پادکست ها در مورد طراحی است. وبسایت آنها یک طراحی زیبا برای پادکست ساخته شده با هدایت آسان و دسترسی سریع به آخرین قسمتهای آن است. این یک پخش کننده پادکست زیبا است که به طراحی سایت متصل شده است.

99percentinvisible

 

رویا

رویا طراحی و شناسایی هویت و نام تجاری در امارات متحده عربی است. وب سایت آنها تصاویر زیبا، ناوبری صاف و طرح بندی منحصر به فرد دارد.

ruya

 

method

روش تولید محصولات پاک‌کننده سازگار با محیط‌ زیست است . وب سایت آن‌ ها دارای منوی بزرگ روی تصاویر پس‌زمینه ، تصاویر پس‌زمینه رنگی ، و انیمیشن‌ های زیبا می‌باشد .

method

 

Unconquered

unconquered یک آژانس خلاق در شهر نیویورک است که در توسعه برند تخصص دارد . صفحه اصلی آن‌ها یک اسلایدر ویدیو منحصر به فرد و یک لوگوی شناور است که بر روی صفحه نمایش ماوس حرکت می‌کند .

unconquered

 

HoustonZoo

وب سایت هوستون باغ وحش ساده و آموزنده است. این لوگو های سفارشی، ساعت های کسب و کار و منوی ناوبری را در بالا نشان می دهد. در محتوی صفحه اصلی، کاشی در یک شبکه سنگ تراشی نمایش داده می شود تا یک دکمه برای بارگذاری بیشتر در پایین کلیک کند.

houstonzoo

 

 

Protest

Protest یک تولید کننده ورزشی از هلند است. صفحه اصلی آنها یک تصویر محصول را به عنوان سرصفحه با دسته بندی های محصول برجسته نشان می دهد. از WooCommerce برای فروشگاه آنلاین و طراح زیبا و جذاب برای صفحات محصول استفاده می کند.

protest

 

The Cool Club

باشگاه Cool Club به زیبایی ،طراحی دیوار و بازی های کارتی می فروشد. وبسایت آنها تصاویر هنری دیواری و بازی های کارت خود را ارائه می دهد که کل طراحی را بالا می برد. فروشگاه آنلاین سرگرم کننده آنها توسط WooCommerce طراحی شده است.

thecoolclub

 

Nove

نوا یک سازمان مشورتی است که به کسب و کارها با موسسات اروپایی کمک می کند. وب سایت آنها دارای یک طراحی منحصر به فرد با پس زمینه تمام صفحه، منوهای شفاف و قالب های سفارشی صفحه برای بخش های مختلف است.

nove

 

Jony Guedj

Jony Guedj، وب سایت کارگردان مستقل سینما است . این رنگ ها برای جهت‌یابی افقی است و که هنرمندان را هنگام حرکت موس در امتداد میله ، نشان می دهد . این سبک غیر معمول و مینیمالیستی است که طراحی را جالب‌تر و جذاب می‌سازد .

jonyguedj

 

Awesome Motive

Awesome Motiveمادر شرکت WPBeginner است.وبسایت تازه طراحی شده شرکت ساده و ظریف و دارای یک انیمیشن ظریف در هدر با ماموریت شرکت به عنوان پیام خوش آمدید است. در زیر آن آمار حیاتی، محصولات ،فرصت های شغلی و عیره نمایش داده شده اند.

awesomemotive
وب سایت شگفت‌انگیز خود را با ورد پرس بسازید:
تمام وبسایتهایی که در لیست موجود هستند از طرحهای سفارشی منحصر به فرد با استفاده از فناوریهای مختلف استفاده میکنند. با این حال، وردپرس یک چیز مشترک در میان همه آنها است.دو نوع وب سایت وردپرس وجود دارد. WordPress.com که یک راه حل میزبانی شده و WordPress.org است (همچنین به عنوان وردپرس خود میزبانی شناخته می شود).توصیه می کنیم از WordPress.org استفاده کنید زیرا به شما امکان می دهد به تمام ویژگی های وردپرس از جعبه، دسترسی داشته باشید.برای ایجاد وبسایت خود با WordPress.org، به یک نام دامنه و یک حساب میزبانی وردپرس نیاز دارید.ما Bluehost را توصیه می کنیم. آنها یکی از بزرگترین شرکت های میزبانی در جهان هستند.پس از ثبت نام برای میزبانی، راهنمای ما را در مورد چگونگی ایجاد یک وب سایت برای دستورالعمل های گام به گام دنبال کنید.بخش طراحی وبسایت شما توسط تم وردپرس شما کنترل می شود. تمام وب سایت های ذکر شده در بالا از یک تم سفارشی وردپرس استفاده می کنند. یک وب سایت وردپرس سفارشی به شما پول زیادی می پردازد.اگر تازه شروع کرده اید، می توانید با یک تم وردپرس موجود شروع کنید. هزاران تم زیبا وردپرس که شما می توانید نصب کنید وجود دارد.ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا برخی از نمونه های عالی وب سایت وردپرس را برای به دست آوردن الهام و انگیزه پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیستی از مارک های مشهور نام بزرگ خود را،که از ورد پرس استفاده می کنند مشاهده کنید.

 

در پست های بعد سعی می کنم در خصوص بهینه سازی سایت و تبلیغات گوگل برایتان مطالبی را منتشر کنم اما قبل از آن پیشنهاد می کنم تفاوت های طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را حتما مطالعه کنید. موفق باشید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.